7 September

Baah, här sitter man o slöar. hemma och har det rättså bra, med mina katter. kommer nog bli en sådan där kattkärring när jag blir stor. tss, inget emot de ;) haha. gula klubben i min säng, mys :)

                                  
               fr.vänster: Viggo, Tusse, Stickan (mina gula kisar) Plus Cellie (svarta vovven :))

Logdansen var helt okej, kanske man hade haft liite högre förväntningar men vafan, den utspelade sig helt lagom ändå med bra människor :)

Och i lördes blev det björket, efter att jag hade varit jätteduktig o rensat bland mina linne/tröjor o gett en del till siri, faktiskt roligt ! Iallafall björket då ja, blev hämtad av Lelle o Elin, väl där mötte vi upp Roger o Jenny och senare även Gita och Ola. BRA KVÄLL! Med tänke på mina förutsättningar dvs att vi var rättså ojämna par och jag fick snylta på alla andras respektive så ;) och Gita då ju :D Buggade till och med med en vettig människa mittemellan (i tekniken) dem jag brukar försöka bugga med, kul! får ta tag i buggen nu ju, fasen efter 8år och in på mitt 9de år med dansen, så måste jag ju lära mig det med! Träffade även en gammal klasskompis från högstadiet, trevligt! :)

Igår hjälpte jag Siri o städa lite och sedan var det träning med systeryster, nice. Även en promenad efteråt, skön runda och trevligt sällskap, BRA!

Imorgon jobb! JAA. på coop 8.30-15.00 smack!*
Onsdag: invägning?! Plus träning!
Fredag: kanske jägers
Lördag: kanske Elvira?

FEETT, hörs!


Kommentarer
Postat av: Gammel-Mats

Jävla slyna, jag hittade dig till slut!

2009-09-07 @ 16:31:48
Postat av: Gammel-mats igen

p.s. Mitt budskap: Du är slyna för du sviker mig för katterna.

2009-09-07 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0