3 September

Amen hej!
woho, bröllopetsjobbet flöt förbi perfekt och pengarna spenderades redan dagen därpå, dessvärre! har vånda när jag tänker på det men gjort är gjort.. Iallafall var jag på jaktochfiskemässan i söndes med systrar o mamma, en trevlig dag må jag säga. som sagt en del inhandlat och sen blev man lite bortgjord me :P både jag o Gita blev uppdragna som försökspersoner (i omgångar) av Jocke Smålänning med kompanjonen Kenneth. Haha väldigt spännande så att säga men pallar inte skriva ner de detaljerat här. ni hade troligen inte orkat läsa de heller.. haha
På kvällen där hanns det även med ett träningspass, hör o häpna! Detta tillsammans med gita och hennes träningskompis Åsa :) det var aerobics med lite styrka, skitskoj! I'm in! :D :D När jag kom hem hängde jag även med mams på en promenad, skönt!

I måndes var jag på date med Saris, nice! Mat från HouseofBagels, kollade bilder från gymnasiet och pratade skvaller i massvis! haha, och där fanns ju en del man ville ha mer detaljrika upplysningar om ^^ hrrm. en trivsam kväll, tack ! :)

annars har det inte hänt mkt mer än träning igår med plus en promenad med syster efteråt. varit ute och lämnat mer jobbansökningar och ska snart skicka iväg ett mejl också. och snarast ska jag sticka inom maxi och kvantum igen.. faktiskt så blir det några jobbepass i sept, ett på coop och fyra på matlusten som de ser ut. sedan två till på matlusten i oktober än sålänge, alltid något! :)

På freda är det sista logdansen hos mormor som jag tror kommer bli toppen! roligt folk=bra kväll! :) på lörda får vi se om vi ska testa björket som tydligen ska börja/testa att ha dans, tja vi får se men hade varit intressant ;)

pyser nu för att återigen fasta i en bok! bokmal! jeej!
Puuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0