20 September

Ett tag sen i know i varje fall har det utspelat sig två toppenbra helger sedan sist! Förra helgen var det jägers med härliga människor, hade en jättetrevligt och flumm kväll, älskar att dansen plus danskvällar börjat komma igång igen! :D på lördagen sedan var det Elvira med carro, hanna och annika, hade helt okej trevligt va?. carro sov här, snack, prom o tv. på kvällen träning!

måndagen bjöd sedan på födelsedagsfirande av siri hos mormor (fastän hon fyller år på tisdan) iaf detta tsm med Gita o Ola, mys!
Dagen efter åkte man till kstad blev helt bortskämd med nybakade scones till frukost hos Sara! haha, du e bäst! snack som vanligt och byte av bilder från hela gymnasietiden, shit! :P på kvällen började vår dans i vinslöv! JA!

Jobbat på matlusten två gånger denna veckan, skoj, lärt sig lite nytt, efteråt körde man o hälsade på mormor även gita var där, slutade med att vi sov över och begav oss hemmåt morgonen därpå. var lite sällskap o hjälpte mormor med träningen av knäet nu efter operationen, hon är duktig!

GRRRRRAAAOOOWW, i fredes blev det värsta utgången! heeellyckad kväll i think längesedan sist! Förfest hos Sara med Ida, Lina och Carro, ölspel och flumm, haha härligt, sedan vidare till grand där det shaaaaaakades fett! tack tjejer! :D 
                                       
  lite nattamad på de o sen en timmes sömn, upp lite över 5, tåget 20 över 6 och coop kl.7, som hittat! haha, lagom seeg dag men det var de värt! en del bus med Katti med ju då Johan-chef fyllde år, hoppas han blev glad imorse! ;) haha. en halvtimmes slummer hemma senare efter mat o så, sedan var det premiär för mina o Lindas kommande höst/vintermyskvällar! How I met your mother-knarkande, första skivan på säsong 2 avklarad, BRA! detta tillsammans med onyttigheter och sedan gos med deras valpisar, ååh. (A)

Igår röstning, jysk och städning/planering/omändring! senare träning med syster, solning ink även Gnu och därefter prom! Roligt, :P Idag har jag inte kommit så långt mer än gosat med en kelsjuk kattunge, han ger sig inte och han verkligen tvingar mig att fästa mig vid honom! damn it! jag o min svaghet för kisar och dessutom gula, jag har alla odds emot mig :P i nu ska det iaf städas i garderoben o provas kläder, hoppas på att hinna igenom allt innan det blir jobb på matlusten och därefter påhälsning av mormor ikväll!

Puss!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vapisarna är så söta!=)

2009-09-25 @ 16:54:52
Postat av: Linda

Kom ni hem ikväll? Ni behövde väl inte springa hela vägen hem!

2009-09-29 @ 22:42:31
URL: http://bondeflickasokerbonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0