10 Spetember

Supersnabbt!
idag har jag hittills bara varit slö! satte mig vid tvn o åt frukost, la mig ner o kollade och kelade med en misunge, sedan suttit här en sväng ..

OCH NU JUST I INLÄGGET, aahh jätteglad!
Lia från coop ringde och det blir jobb på lördag :)   
    och hon skulle kolla upp lite som nog skulle komma framöver! ja ja ja! vill inte sitta hemma och vara rastlös längre, härligt! :D

Ska iaf snart gå och rensa rönnbär är jag rädd, typ två spannar.. men det ska bli rönnbärsgelé av det så resultatet kommer ju bli gott :) Var förresten och hälsade på mormor på sjukhuset igår, söta rara mormor :) Hon opererade nämligen knäet i måndes, naw hennes min när vi kom var obeskrivlig! så glad med hela ansiktet, hihi mys. senare på kvällen var det träning och även mams var med, haha gnääll.

Naj nu pyser jag, ha det fett! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0