2 Oktober

Åh! känner stressen komma inkrypandes nu! om cirka en timme ska jag befinna mig i tyringe för att jobba fram till åtta ikväll! detta dessutom för andra gången idag. Steg mödosamt upp ur sängen imorse redan kvart i sju, bort från det varma täcket och ut i kylan! fy. sen när man kommer till jobbet kl åtta då så får man höra att man inte börjar förrän tre! ett jäkla sätt! >.< haha, måttligt drygt, (faktiskt dom som klöddat till de!) jaja, då gjorde man det bästa av situationen o stack upp till mormor ett par timmar, både frukost och fika när hon fick ytterligare besök hann avverkas! sedan bar det hemmåt för att hinna pyssla lite här och senare även middag när mor o far anlände. efter jobbepasset ikväll blir det däremt till att skynda hem till idol (som jag missat alldeles förmkt av den här säsongen) och onyttigheter! Lugn fredagskväll -jatack!

Sedan sist i övrigt har det varit jobb på både coop o matlusten, även dans såväl för träning som för nöjes skull. också aerobic med Gita och även en runda på stan med densamma. :) 25årsfest för Katti, vilket var väldans trevligt! Längesedan man festade med cooparna men blir dags inom kort igen dvs personalfest! :)

Även hunnit med att träffa Sara och Therese över en liten tripp på stan o käk på HofB's! Riktigt trevligt i mitt tycke iaf, mys! Även inne o hälsade på Daniel inne i fiskdisken på Domus, fräckt ;)

                        

Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0