13 Oktober

Ojoj.
Hård helg? haha xD nejmen alltså en sjukt bra helg.!
Precis som planerat blev det utgång i kstad i fredes, wiho fett bra. Roligt folk och shakande på grand. Träffade "absint-killen" som jag numera vet heter Fredrik :P Hotdog som nattamad och trängsel om sovplatserna hos Sara. BRABRA! som alltid med ***Sara o Emmie*** (***=ej lämpligt att skriva ut) Puss iaf!

I lördes sedan var det personalfest med cooparna. och coop är bäst, trivs så bra med er. Kvällen bjöd på lekar,  lotteri, mat, dricka och härligt umgänge. :) Riktigt bra största delen av kvällen! hrrm. Tummen upp!

Sedan dess har man passat på att sova ikapp, slöa och sitta vid datorn! jeeej me.. Dock har jag faktiskt lämnat in min mobil på lagning, again! Hoppas på att den kan bli helt kry denna gången. I eftermiddag när Siri och Erik kommit hem blir det väl till att träna "VMdans" med Siri tills ikväll så vi kan visa Rune och därmed få det ur vägen ;) haha. Nej nu ska jag hjälpa mamma plantera om och slänga blommor.
Puuusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0