6 Juni

Heeeej !

Balklänningen är hämtad o passar perfa, mhm! Nu är de bara o hoppas på att frisyren blir bra för sminket litar ja på!

Linda o Ankii har kommit hem! Träffat ankiipankii två ggr sedan dess o känns som man inte varit borta från henne, dessvärre åker hon till england om drygt en vecka igen :( Men ska hinna träffas mer innan dess trots bråda dagar!

Var på en heldag i Helsingör med flickorna, helmysig dag o bra uppladdning för studentveckorna! ;) muahhha

Oooooooooooch skattjakten har vi nu upplevt, först på morgonen hade vi picknick på eget begåv, härligt! sen hem o göra om oss till JULGRANAR!! helt ärligt bästa någonsin, inga var likadana som oss! ;) o vi var jätte söta med benen inklädda med blad även om dom kasade ner o stannade vid fötterna ;) julgranskulor, pepparkaksformar o glitter :) verkligen en bra dag och min födelsedag! wihoo :D

sen så var man iväg o fixade snyggenaglar, trodde dom blev för långa men peppar peppar så har ja inte mött på ngn större patrull ;) mkt tjusiga :)

jobbat två kvällar, dags o ändra rutiner från matlusten till coop.. 
 
sen igårkväll då så  var man på student firande hos Nina, bl.a. Ankii, Tim, Alex m.fl. var där, väldgt trevlig kväll med måånga skratt ;)

Idag ska jag städa städa städa o fixa o dona inför min egen student. ska ringa iaf två viktigare samtal o skicka ett viktigt sms eller ngt. jag är sent på de som vanligt dumma mig.
 
IMORGON ÄR DET BAAAAAL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0