29 Juli

Tjenis!
Allt flyter! bättre än föväntat.  fruktavd. denna veckan då vilket på sätt o vis är mkt tacksammare än charken, blir så mkt finare när där i fullt jämfört me falukorv på hyllorna :P o kul o jobba med Linda ju :)

   varit en del jobb hemma med o promenad med frisk luft! händer för sällan nuförtiden, vilket de ska bli ändring på!
I tisdes efter jobbet begav vi (mamms & systrar) oss till eko för inhandling av de där förvaringsboxarna att ha under sängen, och visst hittade vi dom, härligt.. nu ska det bara städas ner grejor i dem också... lite annat smått o gott tillkom också. :)
   sen idag så har man varit o beställt en ny reservnyckel, hoost!* med supersnälla kusin. på lördag är det btw logdans hos mormor, verkar inte komma jättemkt folk men hoppas. de har ju trots allt sin speciella tjusning. och imornkväll blir det nog också en kväll i tyringe, allsång i åparken^^ mormor vill inte åka dit själv så blir väl jag, mamms o systrar som hänger på, myskväll?! :)

Ååh håller på o kolla spanienresor, saknar så väldans mkt o skulle vara skönt med lite semester o färg! JATACK! jag o syster kommer de vara sen eventuellt o förhoppningsvis gnu med tillhörande kompis, kanske martin, lets go!

från förra årets spaintripp!
från förra årets spaintripp, jag o syster,  efter andra träffen med vår numera välbekante vän Deniz ;)

neeejmen en liten stunds frisk luft på detta? -absolut!
Puuuuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Host host på dig me...

Klart de blir spanien.. ja har drömt hela natten att jag var på väg dit men de va bara jag o jag åkte tåg!?.. jaja, hittade du nån resa? :)

2009-07-31 @ 09:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0