26 Juli

Haallåja!

Det blev utflykt min förra lediga dag, heldag med familjen, fint! var på två sorters "djurparker" eller hur man ska säga i helsingborg, annorlunda o väldigt roligt, dagen avslutades med några inköp på väla när det passerades! Mhm!

Jobbet blev hastigt och lustigt väldigt ovisst i slutet av veckan, min "närmsta" chef som bara var provanställd o dessutom på semester nu, blev uppsagd. minst sagt chockande måste jag säga. så allt kastades om någon annan måste ju lära sig allt på charkavd. nu inför hösten så de klarar sig när marcus också går då han redan är varslad o slutar efter nästa vecka! ja säger då de, detta får dom kloka fixa. ioförsig bekommer de mig inte mycket mer än att jag ska vara inne på frukten kommande vecka o sen har ja ju bara två schemaveckor kvar sen så...

Helgen har varit så himla lagom o bra o myys! I fredeskväll satte man sig på tåget mot kstad som så många gånger förr! detta för att möta upp Saris för en helkväll med god mat & snack & garv! lätt att det bjöds o samtalsämnena var många! ps. ATT alla var tvungna o ha date bredvid oss i omgångar haha, xD hrrm. och gud vilken åldersnoja jag börjar få! okej att Sara också tycker så men de blir ju inte bättre av de alls! som jag sa till marcus; "att tänk jag kommer aldrig vara såhär ung igen" illa som bara den. tänk själv när man ser 30åringar shaka aset någonstans hur pinsamma man tycker de är! vi är ju påväg dit, åååh.
   Och fy, efter att vi gått till tåget för min hemfärd o jag gått in o satt mig, jag ser Sara börja gå in mot stan och att en läskig snubbe som vi såg på stationen innan går efter henne! jag sitter ju som sagt på tåget som nyss stängt dörrarna för avfärd o kan inget göra. magen knöt sig och fick upp mobilen och efter att den såklart cpat sig ett tag (lägligt!)  fick jag tag i Sara som redan märkt honom och bytt färdriktning, fick lova att skynda sig och sedan höra av sig när hon var hemma. huh vilka obehagskänslor som befann sig i magen tills smset kom, huuh.
   Men slutet gott allting gott? -Absolut. :) Hade en mkt bra kväll med denna bästa människa, fettlätt, SYO biiiiiiiiiitch! :D



Även lördagen efter 7timmars jobb var fett chill, efter lite jobb hemma med så begav jag mig 15min hemifrån till Linda o hennes fasters hus där hon var kattvakt :) en mkt busig kisunge som höll låda medans även denna kväll bjöd på mkt prat & skratt! längesedan vi sågs så fanns en del och höra över, massa trevligt med dig vännen! :)

idag var man ledig vilket först o främst ledde till den sena uppstigningen! Mhmhm! Sedan har man varit ute en stund och inom stan för att hitta förvaringslådor på hjul att ha under sängen; icke sa nicke, hittade ingen på de fyra ställen jag hann med :/ sen så fick jag äran att handla med när jag ända var i stan.. Väl hemma satt sedan mormor, mor&far o Erik och åt blåbär och glass så det var bara för mig o Siri att stämma in ;)

aeh nu ska jag dra mig, hörs! Puuss!

Kommentarer
Postat av: Killen som hade platsat vid vårt bord istället för vid sin tråkiga date

Tack för en dunderbra och mysig kväll Ännie! Och för att du är värsta rädd om mig ;) Syo Hora!

2009-07-27 @ 12:15:55
Postat av: Linda

Det får inte gå så lång tid mellan gångerna!! det var kul o se dig med men vi ses ju på lördag igen:D

2009-07-28 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0