20 Juli

Heej !

Allt e toppen, är ledig imorn till att börja med, helhärligt! mamma sitter som bäst på en annan dator o försöker hitta något trevligt ställe att hälsa på nu när samtliga i familjen kommmer vara lediga samtidigt! ska bli trevl! :D lutar mot något med djur, olika sorts djurparker, kanske med hajar o krockodiler, hjälp! ;P

Carros ferre i lördes va nice! lärde känna en del trevliga folk o sen fick sara dras med ett samtal me, woops :P höhö, delade sedan säng me carro o hennes mise! sällan, guud va ja inte kan leva utan katter! och på tal om de, har visst nio kattungar hemma at the moment :O uuuursöta. ;) har nyss återlämnat ansvaret för gitas kisekatter till henne igen me, var ändå där i em o hälsade på drack te o åt glass med en halvsjuk syster o kollade bilder o videoinspelningar från deras resa, mys! :)

nu snart ska jag in på rummet o chilla med michaelking o bara njuta av att ja inte ska jobba imorn! mums! dock illa då snyggis kommer hälsa på men vafasen ses jö på freda ;) thihi :p eller nått.. FÖRRESTEN, nu närmar de sig! jag ska fetlätt fixa tatueringar i höst, är fruktansvärt sugen nu NU NUU, meeen då får man ju inte sola o bada på ett tag o tänk då om de skulle bli sol, illa illa. så får väl lugna mig, kommer vara mina handleder som blir först att ockuperas, FETT taggad ja e! :D harleeeet.

nepp nu pyser ja, men nu när man bara har jobb o litta lugnare om kvällarna kanske man blir bättre på de här igen, de märker vi!

     PUUUUUUUUSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0