16 Juli

Huuh, nu var det ett tag sedan igen o jag har tagit studenten, o de va fett ball! underbart kul sista tid, massa minnen o möjs! mkt trevlig studentkväll, så himla bra! tackar mina gäster! men som me allt e de både bra o dåligt, jag kommer inte att sakna att plugga men dock en viss vardag. som en sorts trygghet. men nog fasen ska de bli gött i höst iallafall. det löser sig, de gör de ju alltid, inte sant ? ;)

Mitt liv rullar på i all världens fart i övrigt o jag mår toppen, trivs dunderbra på mitt jobb o good-looking säljare gör ju inte saken sämre! Aeh underbara kollegor i vilket fall! åh tack.
  
Btw kstaddagarna! Ett par trevliga kvällar där ja! Träffade Saris som jag onekligen saknat massa! traggade dock sönder stackar'n men de får hon ta ;) Var även där o testade på "funballz" som en sorts stor badboll som man kunde vara inne i o skutta runt i på kanalen, FETT HÄFTIGT! ;D verkligen, men tröttande :P haha, därefter var det smens som spelade, o en del kända folk :) gööööööött 




På lördag blir det fint folk i hörja dit man nämligen kommer bege sig på 18årsfest! en aning försenad men tillhör ändå bäästa Carro! kommer bli fett me röööj! lätt, aah fett taggad! :D :D :D (..och jag har världens bästa pres!)

Mamma, Siri o Erik gick för o plocka svamp, egentligen vill ja me o ha frisk luft o mys o så men gissar de kommer dra ut på tiden o en annan ska ju duscha o hinna sova ett par timmar innan jobbet imorn kl7 som vanligt! jag som är så fruktansvärt morgontrött, va e de för sätt o "låta" mig börja kl7 varje pass! aah ta död på mig. o nu gnäller ja, ja vet, men de e faktiskt litta tjöligt. ;)

...o på tal om de uttrycket, Anders o Maria mfl e uppe o dansar nu, dansbandsvecka uppe i malun/malung eller va de heter, men ja kunde inte hänga på för ja jobbar. tradigt hade varit ett kul avbrott! men å andra sidan då hade jag missat Carros feest! inte inte inte!

imorn blir de som sagt jobb till troligen 5, därefter o kanske innan jobbet med(!?) ska ja till systers lägenhet där ja e kattvakt till två trollungar, därefter hem för en lugn o seeeeeeeen fredakväll :D har inte haft ngn sådan på länge då man börjat på coopis kl (gissa?) 7 dan efter,.. som hittat ;) men i varje fall ledig i helgen, fett nice! :D

En sak till! gjorde världens bästa köp härom veckan; en cd me Michael Jackson! helt underbar, och lyssnas sönder! faktiskt funderat på o köpa en skiva med honom innan men svårt o hitta med många bra låtar, detta är dock topp20 framröstade låtar, Perfa! kärlek till The King Of Pop!

nejnej ska pysa o känna mig duktig för att ja inte sitter här längre! duschen o sängen kallar i ett tyst o lugnt hus! JAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0