3 Augusti

Först och främst tjoo vad man har ny hårfärg.. eller inte. inga tummar loss denna gången heller.. nytt försök, imorn kanske? snart iaf, jag vill vill vill..

Logdans jahapp, de ble la bra. mys me folk o alldeles lagom mängd av allt. eller iofs inte av moster höhö, den dosen kunde man minskat ner rejält! kanske möjligtvis på de dära mümmelmann:et också så far kunde följt me till djurparken. och är bergis på att olas o gnus dag dan efter hade blivit bättre me ;) äsch då. ;) dan efter var trevlig, mamma, siri, gita, erik, mormor, ola, gunnar o jag begav oss till Ystad för djurparksbesök! gick runder o kollade djur och även en stunds bad, plus livsfarlig vattenrutchbana, nästan iaf.. ;)
    Förresten nu skenade jag ju vilt iväg från logdansen! höhö, skulle bara säga det med att Ankii kom, dock bara en liten stund men iaf! Söta vännen! Saknat dig!

idag var det jobb med katti. kassa som ger mig världens rödaste o varmaste kinder. alla kunder tänker "meeeh va e de för nån tönt som inte lyckats bli bättre i kassan på hele sommaren" hm. var faktiskt bara tredje gången o innan dess ngn månad me max fem tillfällen. grr. efter jobbet var det uthämtning av en styck bilnyckel^^ brabra. en promenad har också betats av ikväll med m&f o vovvarna. skönt!


imoorn är jag leedig! fett! sovmorgon först o främst. städning, de där förvaringsboxarna väntar ju på att fyllas! och en sväng inom pmr var det tänkt för att lämna in min cpmobil. hoppas dom har ngn kvittokopia i datorn då jag inte hittar de :s jag som brukar ha koll på mina grejer, typiskt när ngt väl strular. :(
    annars om de e fint väder ska jag minsann bada, har ju inte blivit förmkt bad i sommar iaf.. å sen ska vi äta lasagne hos Gita = ser fett mkt framemot! :D

i veckan är de ju således också hässleholmsfestivalen! Fett! ska dit med massa braiga människor, carro, ankii, coopmänniskor, syster, (!?) och ev andra dansvänner/vänner!? kommer i varje fall bli mktbra kvällar! Gilla-knappen på de! smack!*

  naaaj nu får de nock va dax för sängen, ha de fett! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0