29 Augusti

Back in town!
Detta efter en helt awesome semster på Öland! Begav oss från skåneland i söndes vid ett-tiden o ankom tll huset vid halv fem på kvällen, handling och iordningställande och en sväng ner till havet! blev sedan pizza på de o HOW I MET YOUR MOTHER :D jag hjärta ted moseby. hahah helhärlig serie som följde oss under kvällarna :)
Dagana spenderades annars blandat med köpcentret, bad, sol o slappe. promenader o cykeltur och solnedgångar. varit väldigt lugnt o gött, o tur med vädre likaså, mums! Nedan följer lite bilder!

        


        
 


Dagen innan vi begav oss till öland var det Dans med mat, väldigt trevlig kväll och man kände att nu drar dansen igång igen, härligt. snart börjar kursen o månadsdanser o allt möjligt, fun! :) iallafall var det så fint utanför danslokalerna den kvällen och då vi råkade befinna oss vid vattnet, några foto även här, som ni kanske får se en annan dag..

Förresten så kom vi kom hem i torsdeskväll, vilken blev en lugn kväll med fixande av mammas present då hon fyllde år igår (fredag) Vi firade bara lite lugnt o skönt med hela familjen; midda, kakor o tårta. lagom. Idag har familjen övergivit mig för att åka på jakt- och fiskemässa. hade kunnat tänka mig följa med (även om de inte är så mkt för mig) men då jag börjar jobba kl.halv tre idag så blir det bara stress, vilket inte känns lönt. ska jobba på ytterligare ett bröllop ikväll, ska bli roligt och troligen inte så sent, gött :)

Naaaj nu ska jag hämta tidningen o fixa och dona lite innan iordningställande av mig inför jobbet, vi hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0