19 Augusti

Godmorgon!
Jag är ledig men har ändå varit uppe sedan lite i sju idag! vääldigt ovanligt förekommande må jag säga! inget tvång heller, måste dock erkänna att jag kände stor press av att vara en bra storasyster så ja, acctually, det är siris fel! :P haha, hennes buss till skolan går senare iår och då hon varken vill vänta på skolan eller busshållplatsen så skulle hon gå ner och frågade mig igårkväll om jag ville följa henne. jag sa nej men ställde klockan och snäll som man är så gick jag ner med henne och sen hem igen. halvskönt men mest varmt :P och nej jag tycker de är vääldigt onödigt att skjutsa ner henne en halvtimme senare än erik, jag är ju utan inkomst nu!

Igår var en slö dag. ingen vidare effektiv anna. trååååkigt. skulle dock köra ut med cv-grejet och tänkte bara komma liksom, tyckte det var onödigt och "stämma träff" ,med chefen då jag inte tänkt uppehålla dem särskillt länge. kul sen när man kom så visade det sig att the boss fortfarande var på semester! suck, detta inträffade dessutom på två av tre ställen. nästa gång ringer jag nog innan. :(
   Därefter hämtade jag mina syskon, också (efter ett besök på matlusten) hälsade vi på mormor, fika och kollande i fotoalbum :) På kvällen var det sedan middag lagad av Ola och Gita; familjen plus mormor var gäster. Gott och trevligt! :)


Ååååååhhh idag, skulle vi ju åkt, dock är ölandstrippen uppskjuten tills vidare, hoppas på nästa vecka men blir nog bara ett par dagar isåfall, men faktiskt bättre än ingenting! ååh! Istället ska jag stääääda idag, fixa och dona och vara duktig. hämta siri sedan en kort vända på stan och sen hämta erik. helt onimt att siri kommer att sluta kvart över ett varannan onsdag, medan erik hämtas vid tre, och erik sluta ett varje fredag och då kommer siri inte förrän tre, dumt!

Ajja nu ska jag sticka och bli lite effektiv, FÖRRESTEN om jag inte sagt det så blev håret färgat den där gången, inte mkt skillnad dock men blev av med mina blonda slingor definitivt, mål uppnått!

Puuuuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0