17 Augusti

Haallå!
Nu var man en nyckel fattigare, lite konstigt då den faktiskt varit en självklarhet iaf i över ett år. skåpnycklen till coop. sorgligt men sant. Iaf så ska ansökningspapper ut till gamla praktikplatser imorn, verkligen imorn, ska bara ringa ett samtal till sen kör vi så de ryker! ;) har verkligen kämpat me det dära, med en del folk involverade som nog är liiite trötta på mig nu :P haha,.

PÅ ONSDAG BEGER VI OSS! ska bli fetegutt! jag och Linda drar till Öland på obestämd tid ;) iaf ska jag vara där tills på lörd, sen är jag anmäld på en dans som är bindande på kvällen.. :s försöker dock hitta en stand in annars så får jag ringa o fjäska lite för Birgitta och i värsta fall ta kollektivtrafiken hem :(.. men OM jag kommer loss där ifrån blir det nog inte hemresa förrän onsd nästa vecka, hade varit möjs! :D

Helgen annars var kanon. fredagen lugn. Grisfest hemma på lörd med trevligt folk (mest vuxna dock) så vid 8tiden begav jag mig mot tyringe och Carro där hon passade sin morbrors hus och hund ;) Blev en hellång myskväll med film, karaeoke och prommenad med vovven pluus snack! frammåt lite över fem dök vi ner i sängen för ett par timmars sömn! på söndan blev de en kort morgonprommenad med vovven o frukost för oss. satte oss i solen o göttade oss en stund, sedan cirka en timmes lång prommenad med hunden, den lille bortskämda hunden. bara la sig ner o tvärvägrade, men om man gick åt ANDRA håller var han hur pigg som helst! grr. han var billig där ett tag :P haha. väl tillbaka blev det wii, fasen va skoj! fett grymma var vi o tog nästan alla deras rekord, muha ;D helt matt i kroppen när jag kom hem :P väldigt bra helg iaf, vääldigt bra. :)

Ledig idag och har faktiskt varit massa duktig ;) ringt o kollat referenser och fixat me jobbepappren, jättenästan klar nu vilket jag hoppas på att bli ikväll :) har handlat både bläckpatron till skrivaren (hittade rätt själv också!) och handlat på coop (såklart) Gjorde snittar till typ kvällsmat i kväll, uppskattat (: nu är jag mätt o trätt och det regnar ute. ska fixa så allt är klart inför imorn, så ska jag lämna papprena, stäääda på mitt rum, vilket jag gjorde massa i veckan med, fyllde de där förvaringslådorna vettni ;) mkt bra! sen blir det ju såklart till att packa o sånt! :D

Nu ska jag gå o kolla hur Siri känner inför morgondagens skolstart av höstterminen :) shheet, än sålänge känner jag inte att det ska bli konstigt att inte börja skolan igen för har ju knappt haft något sommarlov, men när man blir ensam, men samtidigt hör alla andra komma hem o prata skola. jag tror det kommer att bli konstigt. och att jag kommer sakna det. till och med mina långa sista-minuten-plugg-nätter, till och med dem. konstigt.

Oh Ah Oaeh Vi Är ÖSTERÄNGARE. -Alltid
-sluta böööla! ;P haha,


HAaaaajj o ivaaaj!




P.s. bästa glaad-låten; Mika-We are golden!! <3    


http://www.youtube.com/watch?v=SuKBY_ZVIAE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0