11 Augusti

Jeej!
Fullt upp har det varit, men inte negativt. Coopvistelserna har varit massa skoj o flumm, tuur att man fick jobba iallafall en del med Katti denna sommaren med! Love it! På tal om det så om tre pass så har man semester/är arbetslös.. Ajja, måste ut och kolla läget...
I vilket fall så ska det bli gött med lite semster efter jobb hela sommaren, kanske blir en ölandstripp med Linda, en spanienresa med syster, hälsa på Ankii i england,. Tror det kommer bli en bra höst. och om cirka en månad börjar dansen igen. människor man saknat, nu drar de igång! :) också får jag spåna och ta reda på lite mer om starta-företag-"drömmen"?! jag som aldrig haft en tanke på de förr!

Festivalen är förbi! -alldeles för fort! :( På torsdagen var man inne med Carro, Ankii och Elin, himla bra kväll med fina flickor! puss*!
                              
På fredagen skulle man också in o mingla runder lite var det tänkt men med kort varsel som alltid blev det jobb på tallparken; en bröllopsmiddag! väldigt fint och kul, fick dispens så var där bara till 23 då jag började i stort sett direkt efter ett pass på coop och skulle påbörja nästa förljande morgon kl7, men en go slant man fick ihop ändå :)
På lördagen var det coopfeest för hela slanten! förfest hos Linda med massa härliga coopmänniskor, lyckat! sedan en sväng på stan (för kort för min del, då mamma tog med sig mig hem efter att hon jobbat färdigt) där man stötte ihop med bl.a. Gnu, Niklas o Storch, Anders o Maria, Emma och Ankii en snabbis ;)

I söndes blev det en snabb tur inom Ankii för att säga hejdå då hon åter reser till england.. följde sedan med en sväng till Linda och hon till oss. en alldeles lagom söndakväll.

Igår efter jobbet skulle jag köra och hämta mamma hos bilverkstan för hon skulle lämna sin bil. perfekt tajming då när man sätter sig och kör och bilen inte går som den ska. kör in på en ny parkering och hoppar ur och kollar, jomen visst, punktering på höger fram. sjäälvklaart. mamma tog en bilnisse med upp som fick jubba ^^ haha, nimt! ;)
Idag har man varit ledig och varit iväg med mamma o syster och köpt ett par tygskor! typus likadana som mina favvo från förra året som gick sönder-glaad! beställde dessutom ett par svarta stövlar-utan klack! Mhm, härligt! :) Annars lugnt, lite städ o hjälpt mamma. nu jäklar blir det skrivning av personligt brev!!!!!!!!

Haaaajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0