1 Augusti

hjälp! vad tiden går fort! vart tog sommaren, allt bad o chill vägen ? :/
   jobbar mest istället, men å andra sidan har jag bara två veckor kvar nu. både skönt o ovisst, för skulle ju klart behöva ngt i höst. håller på o kompletera o fullända cv o personligt brev. hatar sånt o e dålig på det.

fredagen på coopis var möjs. eller både och. marcus sista dag o han e värsta flummkompisen o en härlig jobbekompis, tråk :( meen ioförsig så ska vi ju starta företag ihop sen, vilket jag tror kommer bli feedenice! ;) så de blir nock bra. och jonas var också inom så typus sista gången man träffa han med. känns konstigt. efter sommaren när massor av folk slutat kommer de ju knappt va kul o åka o handla längre.
  Nu har jag fått reda på att de blir frukten även nästa vecka, och troligen sista veckan med, me Katti o Linda som närmsta granne nu ist ;) toppen! har även haft typ två timmar i kassan, jeej, brabra med repetion!

I torsdeskväll btw så var jag tillsammans med mamma, Gita, Siri o mormor i Åparken i Tyringe på den där allsången. väldans trevligt måste jag säga, över förväntningarna! :) satt där o tänkte att jag ville på mer sånt här i sommar.. too bad för mig att detta var sista gången för iår :S i vilket fall var det mys, meddragande artister, kända gamla godingar revs av, allsången med människor som satt o småsjöng omkringen, solsken och lite småstänk regn, sänkande mörker. Mhm, fin sommarkväll! :)

Nee nu ska jag leta upp min syster o därefter får jag väl slänga ihop lite middag, hoppas på ny hårfärg inför kvällens logdans! och och OCH Ankii kommer hem ikväll!! och hon kommer kanske dessutom till logdansen! JA JA JA!!! <3

   Puuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0