12 Augusti

hej hej, tänkte att det skulle bli en kortis idag, good luck..

som sagt festivalen i torsdes ja, trevligt, mer o mindre till o från. Carro, Cassandra, Matilda o jag till en början senare även tillökning, dvs, Björn, Albin o Micke. trevligt, mkt skratt.
      träffade även en massa underbara människor som man inte sett på jättelänge, tror att jag i stort sett nästan träffade alla som betyder något i mitt liv den kvällen, de största, ok, verkligen inte alla, men många. :) underbart.

fredagen den 10 Augusti-inget av intresse


Men lördagen de 11 Augusti bar det iväg till liseberg med underbara människor, saknade dock min systeryster som var hemma o hade vattenkoppor,. bussfärd uppåt mest prat med Ida :) stopp-fika.
framme-mat-in på liseberg. :D the gang-Ida, Angelika, Issa, Andy, Viktor, Oskar, Annie, Maria, Alexandra o jag :) o kunde man ha något annat än roligt med dom? -svar nej!   haha, en hel del karuseller, bl.a. vattenkarusellerna pga. det otroligt varma vädret, Phu!
bussfärden hem, bjöd på massage och ett inbördes "din mamma-krig" ;P guud, roligaste bussfärden på bra bra länge! :) Härligt. en godbit från kriget? ok.

          "Din mamma är så tjock så när hon ligger o solar på stranden
                    kommer greenpeace o skriker: Rädda Willy!!"



snart slut på sommarlovet.?


             PussHaj LisebergsPaj

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va roligt att du har haft så roligt gumman!

2007-08-13 @ 09:16:41
URL: http://lottispottis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0